Как ни учат в училище, та после всички мислим и вършим нещата различно? Защо един доктор, съдия, прокурор, политик..., мисли различно от другия? Нали сме учили, че 2+2=4. Защо след време едни продължават да смятат така, а други категорично отричат сборът да е 4, а го изкарват според нуждите си или срещу заплащане??? Как е възможно един съдия да реши едно по даден казус, а друг да се произнесе точно обратното? Как е възможно, един лекар да дава едни препоръки на пациента си, а друг, на същия пациент да казва, че предписаното лечение с медикаменти, препоръки за хранене и т.н. са противопоказни за неговото заболяване и живота му? Как е възможно един политик или един обикновен човек да кажат за едно нещо, че то е съвършено правилно, а други да твърдят за същото, че е свръх грешно, несправедливо и античовешко? Примерите могат да са безкрайни. Защо се получава така? Учителите ни ли са били некадърни, или с различни знания, или има някаква непонятна нам причина? Защо по принцип всички можем да определим точно, кое е зло и кое добро, а в следващия момент, единият да обърне на 180 градуса първоначалната си позиция според собствената изгода? Кога човекът ще се очовечи и ще борави винаги с истината и отсъжда винаги правото и доброто? Ако успеем някак да променим тези неестествени, или станали вече съвършено естествени за обществото на днешната цивилизация, тогава животът на Земята коренно ще се промени към добро. Трябва да се намери начин да се убеди, дори и насила един етнически българин, турчин или циганин, че не може да има две различни но верни равенства, защото това прави анархията и причинява проблемите в нашето общество. Как да се убеди този човек който смята, че Лошо, е това, когато откраднат от него, а Добро е, когато той открадне от други? Аз мисля, че тези неща могат да се регулират до голяма степен само и единствено с решаващата намеса на цялото общество. Законите в държавата дори и да са добри, което е почти невъзможно, защото се пишат от бандити, за да обслужват бандити, не могат да постигнат положителни резултати, защото се прилагат от ограничен кръг хора, които смятат по начина, както дяволът чете евангелието. Но когато цялото общество участва в определянето на вината и налага сама наказанието, тогава нещата могат да бъдат много, много по добри. Докато един човек, един съдия например, лесно може да бъде купена неговата съвест и лично убеждение, и така да оневини престъпника и осъди жертвата, то когато цялото общество се произнесе по даден случай, то е невъзможно да бъде купен всеки един човек. А когато много хора решават, те обикновено отсъждат справедливо и смятат задачите по единствения правилен начин. Аз не намеквам тук, че обществото ще измести съдебните органи, а това, че в цивилизованите общества е дадено правото на мнозинството да предприема известни стъпки за защита на своите права и интереси. Така например, голяма част от населението на света живее предимно в градовете в които има много хора, които изобщо не се познават помежду си. Сред мирните и честни граждани обаче върлуват много други настроени хищнически към тях, като често първите стават лесна плячка и биват ограбвани, изнасилвани, убивани. Престъпниците я излежат годинка-две, ако бъдат хванати и особено, ако не могат да си КУПЯТ СВОЯТА НЕВИННОСТ, я си останат необезпокоявани да върлуват из улиците и избират жертва след жертва. Днес в някои страни и най-вече в новодемократична България, престъпността е издигната в култ и е привилегирована и защитавана от институциите. Всички добри хора биват изоставяни на безпощадните изверги и нямат никаква защита от никъде. Да, но имат. Имат, но не съумяват да я използват. Гражданите, ако се организират и обединят, могат да решат множество назрели и презрели проблеми, но засега политиците успяват да възпрепятстват гражданското обединение. Използвайки законовите и истински демократични възможности, ние, честните граждани на милата ни България, можем да се оттървем от всички престъпници и да въведем ред и спокойствие за семействата ни. Нека не плашим предварително престъпниците за да не се подготвят и ни попречат да се организираме и преборим с тях, затова няма да изброявам възможностите за справянето с тях. Нека създадем организацията на гражданското общество, да направим сайта и изградим структури из цялата страна и тогава ще действаме бързо и категорично. България наистина ще стане рай. Рай за достойните граждани, но ад за престъпниците. Т.е. ще обърнем нещата обратно на това което е сега.
Та значи, започнах с въпросите за това как ни учат в училище. В математиката има голям доза точност, но това не се отнася за останалите науки. Така че нека не приемаме за меродавно всичко на което са ни учили. То всъщност едни са ни учили едно, а други - друго. Нека търсим логиката и истината там, дълбоко в себе си, където се крие тайната за познанието на Доброто и Злото. За училището ще говорим друг път. Мисля, че има много неща които трябва спешно да се променят, но интересът на политиците и мощните финансови акули е насочен към опростяването и оглупяването на хората, които да не могат самостоятелно да мислят.
Всъщност какво са ни научили в училище?
Прочетете следното бързо, на един дъх,без да се спирате и впечатлявате от някоя правописна грешка:
Не мгоа да пвоарвям, че нисатниа рибарзам квако чтеа. Твоа е феманоенланта мощ на чеошвикя моъзк. Сепрод изедловсатеклси еикп в Кдемрбиж, нмяа зачнеине как са пордендеи бкуивте в даутма, ванжо е смао пртъава и поднслеата да са на метатса си. Оснтааолто мжое да е наълпно рбъазрнкао и въркпеи твоа мжеоте да го четтее без прлоебм. Прачинита е, че човшекяит мъозк не чтее вскяа бкува поелнотдо, а дуамта ктао цляо. Зантее ли, че кгоато чтеете нисапаното, вжано е првътаа и поледсната бквуа от дмаута да бдаът на мсятото си. Мжетое да рзбъракате мстеата на оастнаилте бвуки и все пак нпиасатноо ще прдъолажва да се чтее с лкоета. Твоа ивда да пкаоже, че вскичтоо твоа вемре котео сте попрлеили в уилчище е нпразано, доасттънчо е блио да ви начуат да слгатае на мстяото им бутквие от наалчоото и каря на вяска дмуа кяото пиеште. Приичнтаа е в нчиана по котйо виашят мъозк оработбва ирнфоцмаията. Ткаа уяспвате да преочттее нааписното джае кгаото енда дмуа не е изиспана пвраинло.
Няма коментари:
Публикуване на коментар